
İnfluencer Marketing nədir?
İnfluencer marketinqi, tanınmış insanlarla aparılan tanıtım fəaliyyətlərini və markanı və ya müəyyən bir məhsulu ön plana çıxarmaq üçün köhnə və yeni marketinq kanallarındakı hesabları əhatə edir.
Doğru hədəf kütlə seçimi
Marka ilə əlaqəli profillərin seçilməsi
Bu, kampaniyanın düzgün hədəf auditoriyasına çatmasını təmin edir. Təsirçi kimi istifadə ediləcək şəxsin auditoriyası məhsula müraciət etməlidir. Bunu məcburi olaraq təsvir edə bilərik. Hədəf auditoriyası ilə məhsul arasında bir bağ varsa, doğru hədəf kütləsinə müraciət edilir. Buna görə seçilmiş Influencer hədəf auditoriyası markanın hədəf auditoriyasına bənzəməlidir.


Doğru şəxslərlə əməkdaşlıq
Hədəf Tamaşaçılarına Uyğun Yüksək Çıxış Nömrələrinə çatan Təsirçi ilə danışıqlar aparmaq
Hədəf auditoriyanın məhsul tanıtımına ən sürətli və asan girişi əldə etməsi üçün, Təsirçi olaraq istifadə olunan hesabların asan və yüksək səviyyələrə sahib olması lazımdır. Reach Influencer marketinqi də ən vacib məqamlardan biridir. Yüksək qarşılıqlı təsir göstərən bir hesabla istədiyiniz mənfəət əldə edilə bilər, amma burada ən vacib məqamlardan biri, təsir edənin seçilməsində, nə qədər təqibçi olmasına baxmayaraq qarşılıqlı sayının daha vacib olmasıdır. Üzvi izləyiciləri olan bir Instagram profilinin qarşılıqlı əlaqəsi yüksək olacaq, satın alınan təqibçisi ilə profilinin isə daha az qarşılıqlı əlaqəsi olacaqdır.
